Oman tekstin muokkauksesta

Täällä voit antaa palautetta ja kysellä neuvoja, jos sinulla on ongelmia foorumin käytössä

Valvojat: Jokke, Miinunen, sera1

Oman tekstin muokkauksesta

ViestiKirjoittaja Saara.K. » 17:08, 13.11.2009

Mitenköhän tämän nyt selittäisin...Eli, olen lisäämässä linkkejä listallani ja kun alan muokkaamaan tekstiä se pomppii ja itse kohta mitä muokkaan menee piiloon :shock: Tätä on aikas vaikea selittää, mutta on tehnyt tätä aiemminkin.
Saara.K.
duunailee dendrobiumia
duunailee dendrobiumia

Re: Oman tekstin muokkauksesta

ViestiKirjoittaja arja » 20:34, 13.11.2009

Tuntuu liittyvän IE8:n käyttöön, ei auta edes yhteensopivuusnäkymä. Mutta esim. Firefoxilla (tai Google Cromella) ei kyseistä ongelmaa ole. Itse olen muokannut kasvilistaani jo pitkään tuolla tuliketulla, koska IE8:lla se on täysin mahdotonta. Samoin pitempiä viestejä/vastauksia ei pysty foorumille IE8:lla kirjoittamaan. Muuten kyllä käytän selaimena mieluimmin IE8.

Niin kauan kuin teksti mahtuu siihen normaaliin kirjoitustilaan, kummempia ongelmia ei ole, mutta jos teksti vähänkin pitempi - sen verran että vieritystä tarvitaan - kyseinen ongelma tulee esiin. Se ei siis liity pelkästään muokkaukseen tai kasvilistoihin vaan koskee kaikkia uusiakin viestejä (myös YV:t), joiden pituus ylittää "peruskirjoitustilan".
**Volere è potere**
osa kasveista listattu
arja
palvoo posliinikukkia
palvoo posliinikukkia

ViestiKirjoittaja Saara.K. » 21:07, 13.11.2009

Just tuota arja tarkoitin ja se on enemmän kuin mahdotonta tehdä mtn. Mitä nyt teen? Olenko vain yksinkertaisesti kirjoittamatta tänne? :shock:
Saara.K.
duunailee dendrobiumia
duunailee dendrobiumia

ViestiKirjoittaja arja » 21:34, 13.11.2009

Odotellaan josko Annella olisi joku kikkakakkonen, mutta toistaiseksi minä olen pärjännyt käyttämällä täällä (ja parilla muullakin sivustolla) tuota Firefoxia ja ihan tätä tarkoitusta varten olen se joutunut asentamaankin, vaikken siitä erityisemmin välitäkään. Onhan se vähän tyhmää jos joutuu useampaa selainta käyttämään, mutta muutakaan ratkaisua en ole tähän ongelmaan keksinyt.
**Volere è potere**
osa kasveista listattu
arja
palvoo posliinikukkia
palvoo posliinikukkia

ViestiKirjoittaja Saara.K. » 21:37, 13.11.2009

Voih, voi, noh, odotellaan :)
Saara.K.
duunailee dendrobiumia
duunailee dendrobiumia

ViestiKirjoittaja Saara.K. » 21:51, 13.11.2009

Asensin Firefoxin :mrgreen: En malttanut odottaa [:I] Toivottavasti ukko ei ole kyttyränä nyt kun teen omiani tähän koneeseen 8) Mutta eikös Ff pitäisi olla ihan turvallinen juttu?! Tuon otsikon voisi muuttaa jos jollain on samanmoisia ongelmia niin tietää mitä voisi asialle tehdä!
Saara.K.
duunailee dendrobiumia
duunailee dendrobiumia

ViestiKirjoittaja Saara.K. » 21:53, 13.11.2009

Ja näköjään Photobucketkin toimii tällä Firefoxilla paremmin, senkin voisi sanoa, että jos joku haluaa tehdä kasveilleen kuvakansiota jonnekin!
Saara.K.
duunailee dendrobiumia
duunailee dendrobiumia

ViestiKirjoittaja arja » 22:04, 13.11.2009

Saara.K. kirjoitti:8) Mutta eikös Ff pitäisi olla ihan turvallinen juttu?! !

On se, lisäksi se on nopeampi koska se on kaikin puolin kevyempi rakenteeltaan ja monethan tykkäävätkin siitä muutenkin enemmän, kuin esim. IE:stä. Minä vain en millään oikein totu siihen, vaikka eihän se edes niin kovin paljon poikkea IE:stä. Ihan hyvä ja toimiva selain se Firefox kuitenkin on, jossa on huomattavasti vähemmän kaikenlaisia ongelmia kuin IE:ssä.
**Volere è potere**
osa kasveista listattu
arja
palvoo posliinikukkia
palvoo posliinikukkia

ViestiKirjoittaja Miinunen » 10:21, 16.11.2009

Komppailen arjaa, ff on hyvä, toimiva ja turvallinen. Meillä ei ole vuosiin näkynyt ie:tä, eikä tule näkymäänkään. Suosittelen lämpimästi vaikka juuri sitä Firefoxia.
Hymyile maailmalle ja se hymyilee sinulle takaisin!
Miinunen
moderaattori

Paluu Tekniset ongelmat ja palaute