(Minä muistelen tuota aivan samaa, että kontrasti olisi jossakin vaiheessa - ehkä silloisen uuden version myötä - ollut liian voimakas)
Valvojat: Jokke, Miinunen, sera1

toivotar kirjoitti:arja kirjoitti:
Saattaa kuulostaa nipottamiselta, mutta nuo foorumin ohjeet ja säännöt koskevat ihan kaikkia. Ja onhan se kohteliastakin muita lukijoita ajatellen noudattaa kirjoittamisessaan edes tuollaisia yksinkertaisia perussääntöjä
Dodii,tulihan se sieltä,jo 2 lisääntyyköhän luku..

toivotar kirjoitti:Et nyt tainnu ymmärtää mitä tarkotin...mut eipä sillä niin väliä..

Weirdo kirjoitti:toivotar kirjoitti:Et nyt tainnu ymmärtää mitä tarkotin...mut eipä sillä niin väliä..
Minusta ennemminkin tuntuu siltä, ettet sinä ymmärrä, mitä muut tarkoittavat, sen perusteella mitä olen seurannut tapaasi vastata viesteihin.

toivotar kirjoitti:
Tulihan se 3 sieltä. Se on sun mielipide asiasta.Saahan sitä seurata juu..ja tehä päätelmiä..Mä en sellasta harrasta että alan toisia seuraan ja analysoimaan..mut tapansa kullakin..

Marsa89 kirjoitti:toivotar kirjoitti:
Tulihan se 3 sieltä. Se on sun mielipide asiasta.Saahan sitä seurata juu..ja tehä päätelmiä..Mä en sellasta harrasta että alan toisia seuraan ja analysoimaan..mut tapansa kullakin..
Voisitko selittää että miksi käännät kaikki toisten huomautukset toista vastaan? Jos joku huomauttaa sinulle että rikot sääntöjä niin rupeat naureskeleen sitä kun ihmiset seuraa sun tekemisiä? Miksi sinulla olisi oikeus olla noudattamatta kaikille yhteisiä sääntöjä?

sera1 kirjoitti:Voitaisiinko lopettaa tämä kiistely kuka vainoaa ketä jne. tässä ketjussa?
Tässä nyt eksytään aiheesta pahemman kerran ja ketju täyttyy kaikesta muusta, kuin parannusehdotuksista.![]()
Ei ole kivaa kenenkään foorumin käyttäjän avata keskusteluketjua ja törmätä toisten riitelyyn.
Jokaisen on hyvä katsoa ajatuksella kirjoittamaansa viestiä ennen lähettämistä.
Täällä foorumilla ei olla kasvokkain keskustelemassa, jolloin väärinkäsityksiä voi tulla hyvin helposti.
Kaikkien on hyvä lukea vaikka kertauksen vuoksi foorumin säännöt oikein ajatuksella.
UGH! Olen puhunut.
Jatketaan aiheesta Huonekasvit.net sivuille lisäystä

sera1 kirjoitti:Voitaisiinko lopettaa tämä kiistely kuka vainoaa ketä jne. tässä ketjussa?
Tässä nyt eksytään aiheesta pahemman kerran ja ketju täyttyy kaikesta muusta, kuin parannusehdotuksista.![]()
Ei ole kivaa kenenkään foorumin käyttäjän avata keskusteluketjua ja törmätä toisten riitelyyn.
Jokaisen on hyvä katsoa ajatuksella kirjoittamaansa viestiä ennen lähettämistä.
Täällä foorumilla ei olla kasvokkain keskustelemassa, jolloin väärinkäsityksiä voi tulla hyvin helposti.
Kaikkien on hyvä lukea vaikka kertauksen vuoksi foorumin säännöt oikein ajatuksella.

Paluu Tekniset ongelmat ja palaute
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa