Huonekasvit.net sivuille lisäystä?

Täällä voit antaa palautetta ja kysellä neuvoja, jos sinulla on ongelmia foorumin käytössä

Valvojat: Jokke, Miinunen, sera1

Re: Huonekasvit.net sivuille lisäystä?

ViestiKirjoittaja arja » 19:44, 24.02.2010

sera1: muistelisin että phpBB:ssä käyttäjäkohtainen värien muuttaminen ei ole mahdollista. Sen sijaan koko foorumille voi ylläpitäjä itse määritellä värit (ja teemat). Oletan, että Anne on valinnut nämä nykyiset himmeät ja hillityt juuri tuon lukemisen helpottamiseksi, ihan kaikkia lukijoita silmällä pitäen. Itse vihreä värihän on tällaisella foorumilla ihan must. :D
(Minä muistelen tuota aivan samaa, että kontrasti olisi jossakin vaiheessa - ehkä silloisen uuden version myötä - ollut liian voimakas)
**Volere è potere**
osa kasveista listattu
arja
palvoo posliinikukkia
palvoo posliinikukkia

ViestiKirjoittaja Marsa89 » 21:21, 24.02.2010

toivotar kirjoitti:
arja kirjoitti:
Saattaa kuulostaa nipottamiselta, mutta nuo foorumin ohjeet ja säännöt koskevat ihan kaikkia. Ja onhan se kohteliastakin muita lukijoita ajatellen noudattaa kirjoittamisessaan edes tuollaisia yksinkertaisia perussääntöjä :wink:

Dodii,tulihan se sieltä :D,jo 2 lisääntyyköhän luku.. :wink:

Öhh, arja vaan muistutti että tuommoiset säännöt on olemassa ja niitä kuuluisi kaikkien noudattaa.
Marsa89
lannoittaa laikkuvehkaa
lannoittaa laikkuvehkaa

ViestiKirjoittaja toivotar » 22:00, 24.02.2010

Et nyt tainnu ymmärtää mitä tarkotin... :wink: mut eipä sillä niin väliä.. 8)
toivotar
kärkkyy käpypalmua
kärkkyy käpypalmua

ViestiKirjoittaja Weirdo » 23:07, 24.02.2010

toivotar kirjoitti:Et nyt tainnu ymmärtää mitä tarkotin... :wink: mut eipä sillä niin väliä.. 8)

Minusta ennemminkin tuntuu siltä, ettet sinä ymmärrä, mitä muut tarkoittavat, sen perusteella mitä olen seurannut tapaasi vastata viesteihin.
Weirdo
etsii eväpalmua
etsii eväpalmua

ViestiKirjoittaja toivotar » 10:14, 25.02.2010

Weirdo kirjoitti:
toivotar kirjoitti:Et nyt tainnu ymmärtää mitä tarkotin... :wink: mut eipä sillä niin väliä.. 8)

Minusta ennemminkin tuntuu siltä, ettet sinä ymmärrä, mitä muut tarkoittavat, sen perusteella mitä olen seurannut tapaasi vastata viesteihin.

Tulihan se 3 sieltä :D . Se on sun mielipide asiasta.Saahan sitä seurata juu..ja tehä päätelmiä..Mä en sellasta harrasta että alan toisia seuraan ja analysoimaan..mut tapansa kullakin.. 8)
toivotar
kärkkyy käpypalmua
kärkkyy käpypalmua

ViestiKirjoittaja Marsa89 » 11:22, 25.02.2010

toivotar kirjoitti:
Tulihan se 3 sieltä :D . Se on sun mielipide asiasta.Saahan sitä seurata juu..ja tehä päätelmiä..Mä en sellasta harrasta että alan toisia seuraan ja analysoimaan..mut tapansa kullakin.. 8)

Voisitko selittää että miksi käännät kaikki toisten huomautukset toista vastaan? Jos joku huomauttaa sinulle että rikot sääntöjä niin rupeat naureskeleen sitä kun ihmiset seuraa sun tekemisiä? Miksi sinulla olisi oikeus olla noudattamatta kaikille yhteisiä sääntöjä?
Marsa89
lannoittaa laikkuvehkaa
lannoittaa laikkuvehkaa

ViestiKirjoittaja toivotar » 12:28, 25.02.2010

Marsa89 kirjoitti:
toivotar kirjoitti:

Voisitko selittää että miksi käännät kaikki toisten huomautukset toista vastaan? Jos joku huomauttaa sinulle että rikot sääntöjä niin rupeat naureskeleen sitä kun ihmiset seuraa sun tekemisiä? Miksi sinulla olisi oikeus olla noudattamatta kaikille yhteisiä sääntöjä?

Voi herran jestas sentään,oonko sanonu että mulla ois joku oikeus olla noudattamatta sääntöjä ?EN !Lopeta jo tuo mun piinaaminen,oon sen yrittäny sulle tehä selväksi,ja modetki on siitä sulle sanonu,mutta ku et usko,otan modeihin uudestaan asian tiimoilta yhteyttä .Mä en tullu tänne tappeleen enkä riitaa haastaan,enkä ala sitä sietään että musta puhutaan täällä aivan ku tuntisitte mut. Niinku joku joukko hyökkäys,ihme touhua,itse en oo kenenkään kimppuun käyny,enkä alkanu analysoimaan kirjotusten perusteella,koska ne ei kerro oikeasti mitään,jos ei tunne ihmistä,tämä on minu mielipide asiasta,ja toivosin että jättäsitte jo mut rauhaan,weirdollekkaan en oo pahaa sanaa sanonukkaan,ja sieltä tulee heti mua koskevia anolysointeja yms.
toivotar
kärkkyy käpypalmua
kärkkyy käpypalmua

ViestiKirjoittaja sera1 » 14:12, 25.02.2010

Voitaisiinko lopettaa tämä kiistely kuka vainoaa ketä jne. tässä ketjussa?
Tässä nyt eksytään aiheesta pahemman kerran ja ketju täyttyy kaikesta muusta, kuin parannusehdotuksista. :(
Ei ole kivaa kenenkään foorumin käyttäjän avata keskusteluketjua ja törmätä toisten riitelyyn.

Jokaisen on hyvä katsoa ajatuksella kirjoittamaansa viestiä ennen lähettämistä.
Täällä foorumilla ei olla kasvokkain keskustelemassa, jolloin väärinkäsityksiä voi tulla hyvin helposti.
Kaikkien on hyvä lukea vaikka kertauksen vuoksi foorumin säännöt oikein ajatuksella.

UGH! Olen puhunut.
Jatketaan aiheesta Huonekasvit.net sivuille lisäystä :)
sera1
moderaattori

ViestiKirjoittaja toivotar » 14:31, 25.02.2010

sera1 kirjoitti:Voitaisiinko lopettaa tämä kiistely kuka vainoaa ketä jne. tässä ketjussa?
Tässä nyt eksytään aiheesta pahemman kerran ja ketju täyttyy kaikesta muusta, kuin parannusehdotuksista. :(
Ei ole kivaa kenenkään foorumin käyttäjän avata keskusteluketjua ja törmätä toisten riitelyyn.

Täällä foorumilla ei olla kasvokkain keskustelemassa, jolloin väärinkäsityksiä voi tulla hyvin helposti.
Kaikkien on hyvä lukea vaikka kertauksen vuoksi foorumin säännöt oikein ajatuksella.

UGH! Olen puhunut.
Jatketaan aiheesta Huonekasvit.net sivuille lisäystä :)

Siksi juuri haluanki että jos on mulle jotain sanomista voi laittaa yksäriä tulemaan.
toivotar
kärkkyy käpypalmua
kärkkyy käpypalmua

ViestiKirjoittaja joona » 15:35, 25.02.2010

TRALALALALA.

[quote=arja]muistelisin että phpBB:ssä käyttäjäkohtainen värien muuttaminen ei ole mahdollista.[/quote] No voihan hitsi! No en kiellä etteikö tämä vihreä olisi kiva, mutta kyllä se olisi piristänyt välillä vähän vaihtelua. Mutta jos asia on näin, niin minä en rupea tästä vänkään :)
ps. i love you
joona
himoitsee hirvensarvisaniaista

ViestiKirjoittaja Anne » 23:26, 02.03.2010

sera1 kirjoitti:Voitaisiinko lopettaa tämä kiistely kuka vainoaa ketä jne. tässä ketjussa?

Ensinnäkin allekirjoitan tämän sera1:n kommentin.On kyllä tosi ikävä joutua lukemaan turhaa kiistelyä. Tämmönen turhien kärhämien selvittely vie moderaattoreiden aikaa ja aiheuttaa kaikille pahaa mieltä. Ylipäätään toivoisin, että foorumin sääntöjä ja moderaattorien antamia kehotuksia noudatettaisiin ilman turhia mukinoita. Lisää aiheesta tuolla: viewtopic.php?f=1&t=4572

Mitä tulee palaute ehdotuksiin niin
1) Chattia ei tule. Ei sillä etteikö sellainen voisi olla ihan kiva, mutta kuten tuossa jo Jokke esimerkiksi totesi, niin eihän me ehdittäisi sitä valvomaan. Lisäksi se vaatisi kaikenlaista teknistä säätämistä ja sopivaa ohjelmaa eli kaikkiaan se ole ei ihan helposti järjestettävissä oleva juttu. Onneksi netissä on paljon paikkoja missä voi chattailla eli rupattelutarpeitaan kyllä pääsee purkamaan vaikkei täällä chattia olekaan. Ja jos tulee jonkun foorumilaisen kanssa enempi tutuiksi niin sittenhän sitä voi vaihtaa yhteystietoja ja rupatella gmailin, facebookin, skypen tms. kautta. :D Tai jos on oikein huimapää niin voi vaikka tavata kahvilassa ja vaihtaa kuulumisia naamatusten :D

2) Värit. Jos nyt en ihan väärin muista niin periaatteessa tähän foorumipohjaan saisi erilaisia tyylejä, joista kukin käyttäjä voisi valita itse mieleisensä. Mutta eikös me olla kaikki sitä mieltä että nykyinen tyyli ja värit on ihan toimivat - ja foorumin teemaan sopivat. ;) On nimittäin yllättävän paljon vaivaa etsiä semmoiset toimivat väriyhdistelmät, jotka olisivat silmälle miellyttävät. Eli suomeksi sanottuna mulla ei taida ihan lähiaikoina olla niin paljon vapaa-aikaa ja niin tylsää että alkaisin tämän nykyisen rinnalle tekemään uutta vaihtoehtoista tyyliä väreineen. Tylsä ylläpidon täti... tiedetään :mrgreen:
Anne
ylläpito
ylläpito

ViestiKirjoittaja joona » 15:27, 08.03.2010

Itseä henkilökohtaisesti hieman häiritsee Yleisissä keskusteluissa nuo viikkopähkinä xx/xykeppi paljous. Olisiko näille mahdollisesti tehdä vaikka YK:n sisälle vielä 'omaa kansiota' (en nytten osaa fiksummin sanoa)? :)
ps. i love you
joona

Edellinen

Paluu Tekniset ongelmat ja palaute