Hohhoi kirjoitti:joona kirjoitti:voitte varmaan arvata kenet löysin facebookista![]()
Nimettömän?
Ai että kun on ollut ihanaa olla tänään yksin kotona! Ketään ei näy eikä kuulu vielkään (paitsi elukat..)
Valvojat: Jokke, Miinunen, sera1
Hohhoi kirjoitti:joona kirjoitti:voitte varmaan arvata kenet löysin facebookista![]()
Nimettömän?

viherpiiperö kirjoitti:Todennäköisesti aika moni muukin on tullut samaan johtopäätökseen

nimetön kirjoitti:itse veikkaisin sitä heppua josta olet meille kertonut näinä viimeviikkoina.

joona kirjoitti:pst, se nimimerkki on pienelläja en tunne viherpiiperöä tai nimetöntä edes nimeltä!

Hohhoi kirjoitti:joona kirjoitti:pst, se nimimerkki on pienelläja en tunne viherpiiperöä tai nimetöntä edes nimeltä!
No joona sitten.

joona kirjoitti:olen tarkka tuosta
Tänään työn täyttämä päivä takana ja oikeastaan hymyilyttää miten hyvin se meni! Vähän opin kaikkea uutta ja kykyjä koeteltiinMutta kyllä mie niin tykkään! Nytten äsken suunnittelin että voisin lähteä lenkille, mutta olen niin nynny etten lähde tossa tuulessa koska miun lenkkeilyyn sopiva takki on rikki. Siispä tänään ohjelmassa pyykkäystä, siivousta ja jos onnistuisin vaikka neulomaankin vähäisen

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa