ajattelin yrittää tehdä itse sellaisen sammalpaalun, sainkin jo ohjeet yhdestä huonekasvikirjasta. mietin vain, onko kukaan täällä tehnyt sellaista tai omistaako joku sellaisen? nimittäin tuosta sammalesta, mistä olette hankkineet? ihan vain ulkoa jostain vai kaupasta? niin ja onko tuo ylipäätään toimiva ratkaisu tueksi? käytännönkokemuksia..? kasvi kuulemma kasvaa siihen ajan mittaan kiinni.
tuo sammalpaalu näyttää niin hyvännäköiseltä että pakko yrittää väsätä sellainen itse. peikonlehdellä miulla on tuollainen sammalpaalun tapainen tuki, mutta se ei ole sammalesta tehty vaan siinä on jotain kuivaa heinää putken ympärillä - näyttää kuitenkin älyttömän hyvältä! ostin sen suoraan kasvikaupasta, ja se on eniten sammalpaalua muistuttava viritys varmaan koko kaupungissa

en tiedä sitten miten muualla on saatavissa noita paaluja, vai ovatko ne vain itse tehtävissä - luulisi että joku noillakin pisnestä tekkee. jos ei tee niin mie voin alkaa tehdä!
muulinkorvalle ajattelin tuon kyhätä, ja kun kerta hankin sellaista muoviputkea aikasta reilusti niin kai sen muillekin kasveille voi laittaa.. he.